Tuesday, June 21, 2011

Revell 1/72 M60A3 & M9 Bulldozer Kit (Turkish Army) / by Burak Özdil




Yaklaşık 2 senedir 1/72 AFV modelciliği ile uğraşmaktayım, bu süreç içerisinde modellerimin tamamında aracın milliyetini kutudan çıktığı gibi gerçekleştirdim. 
Bir Türk modeli yapmayı çok istememe rağmen istediğim oranda gerçeklik yakalayamayacağımı düşünmem nedeniyle bir türlü bu işe el atamadım ta ki M-60a3 modelime kadar.

Nispeten az bir modifikasyona ihtiyaç duyan model Revell'in piyasaya sürdüğü M-60A3 kiti. Kitten en olarak M-9 dozer kepçesi çıkmakta. Benim niyetim de modeli bu kepçe ile inşa etmek. 
Modellerimde genel olarak boya + inşa sürecini birlikte yürütmekteyim. Bu sebepten tekerlekler ve şasi önce boyandı ve eskitildi sonrasında montajı gerçekleştirildi. 

Son olarak bizim tanklarımızda kullanılmakta olan Alman yapısı Wegman sis bombaları ile montaj tamamlandı ve boyamaya geçildi. 


Önce taban boyası olan Revell 88 numara ile (orjinal rengi tutturmak için biraz renk açıldı) taban rengi atıldı. Üzerine UHU-TAC yardımı ile kamuflaj rengi olan Nato green 
ve siyah atıldı. 
Model halen tamamlanmış değil. Mig Pigmentler ile tozutulacak ancak onun için Trumpeter'in "display case"ini beklemekteyim. Son halinin resimlerini en kısa sürede atacağımı umut ediyorum. 





Herkese iyi modeller. 
Burak Özdil
07.07.2021..update....
here is the nice job with this model...http://miniafv....mercedes-benz-3850-tank-carrier.html




 

2 comments:

free counters