Monday, June 6, 2011

Esci 1/72 Pz.Kpfw III N (Erhan Atalay)



Kiti kısaca tanıtırsak, Burak (Çınar) ile (2004 sonlarında) dadandığımız Ebay'dan alındı. İçinden dekali çıkmadı ben de eldeki dekallerden uydurdum. 435 rakamını yerine sığdırmak için neler yapmadımki... Kitte kusur yok aslında da beceriksizliğimden alt taraf ile üst tarafı yapıştırırken zorlandım hafif eğri oldu. Sarı renk sırf merakimdan humbrol desert yellowu . Nasıl duracağını merak etmiştim. Biraz fazla sarı...Nihai eskitmeler olası bir diorama projesinde oluşturulacak atmosfere göre yapılacak. (O diorama yalan oldu)

Boyama eylemi fırça marifetiyle yapıldı. Kamuflajları yaparken soft geçiş yapamadığım için (1/35'de belki bir miktar oluyorda bu ölçekte denemeye bile kalkmam) beni tatmin etmediği gerçek. Bir diğer neden de plansız şemasız serbest elle çalışmak yüzünden başarılı kamuflaj olmuyor. Çiz içini boya dedim kaç kere kendi kendime ama tembellik hadsafhada. 

E.Atalay














No comments:

Post a Comment

free counters