Wednesday, June 22, 2011

Revell 1/72 SpPz2 Luchs (M.Kerem Özkır)





(Revell'in 03200 kodlu setinin parçası.)(Part of Revell 03200 set)

Tekerlekli zırhlı araçlar bana oldukça çekici gelmiştir. Yürür aksamındaki çubuklar 35 ölçek detayına sahip.
Wheeled armored vehicles are attractive for me. Axle bars are as detailed as 1/35 scaled one.







M.K.Özkır...

_________________________________________________________________________________

Kerem'in bu güzel modeline sıra gelince, bu kiti montajlayıp bir kenara kaldırdığımı, sonra da Burak Özdil'in beni kandırması ile ona verdiğimi hatırladım. Burak yakında o kitin tamamlanmış halini de gönderecektir umarım, ben burada inşa sonrası halini vermek istedim.
When i saw Kerem's kit i have remembered that i've built it up and put away it, then Burak ÖZDİL made me to give it him. I hope Burak will send its finished photos. Here is construction photos from me:




Kerem'in bahsettiği alt takımlar.... Axles that Kerem mentioned....

E. Atalay 

3 comments:

free counters